torsdag 10. april 2008

Positiv treningsøkt

Idag var eg, Kenneth, Jørgen og Rita inne hos Ola for å trene hund. Heile vinteren har eg jobba for å få Spike til å gå vidare rundt sauene. (Tida medan eg gjekk med Øystein fekk han lov til å gå trongare pga eg ikkje var sprek nok til å korrigere det.) Idag løsna det endeleg - og han gjekk to vide finr utgangar - ein høgre og ein venstre :) I tillegg dreiv han bra - så eg avslutta økta forholdsvis tidleg! Det var knallkjekt å endeleg sjå framgong på det eg har jobba med. Målet vidare blir å behalde dei fine utgangane, litt lydigare på "dekk" og beinare inndriving.












Spike (fremst), Ross (t.h) og Kai (t.v)


Ross synte og famgang i dag. Tidlegare har han sprunge meir eller mindre ukontrollert rundt sauene, men idag fekk eg han til å ligge der han skulle. Der var mykje leik, og han har langt ifra den tenninga han skal ha - men det var et steg i rett retning. Målet med han er og gjer sauegjeting til noko positivt - og håpe på at han ein dag vaknar skikkeleg. Elles vert det å trene lydighet utenom. Han lyer bra på "dekk", og han forstår "på plass". Dvs han set seg på rett plass, men er ikkje så flink til å gå der...

2 kommentarer:

Anonym sa...

måtte bare prøva å legga inn ein liten kommentar her nå:P hørres ut så d går på fram me hundane nå!=) d e jo bra=)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.