tirsdag 1. april 2008

Litt oppsummering...

Nå er det visst lenge sidan sist eg har skreve noko her... Det er ikkje fordi det ikkje har skjedd noko - det har vel heller vore litt for travelt i periodar...


Eg får byrja med gjetarhundkurset i Ølen 8. og 9. mars. (Det var teori på fredagskvelden, men då kunne me ikkje pga me skulle på jubileumskonsert med Gullgutane.) Eg bestemte meg for berre å ta med Queenie på kurs, sidan det var ho eg trong mest hjelp med. Eg synest eg hadde hatt god framgang med tispa heime, og rekna derfor med å komme endå lenger denne helga. For å gjer ein lang historie kort - så bytte eg hund. Leif skulle forsøke Queenie, medan eg skulle prøve ein hannhund, Ross, som han ikkje fekk skikkeleg kontakt med. Skal skrive meir om han i ein eigen blogg.



Queenie

Elles var det eit sosialt og kjekt kurs - minuset var at det var regn, vind og kaldt. Men det er det jo alltid når me skal trene hund :-/

Så kom plutselig påsken :) Palmesøndag var eg, Kenneth og Øystein opp til Mosvatnet for å prøve pulken. Som forventa likte Øystein seg godt der. Han sat og prata medan han såg på oss og hunden som sprang foran. Etter ei stund sovna han, og då stoppa eg og Kenneth for å grilla pølser. Det var sol då me byrja og gå, men skya til og byrja å blåsa på veg heim. Det var iallefall ikkje tvil om at det var sola som varma! Men det var ein fin tur :)

Ein som kosar seg i pulk
Eg hadde planar om å reise inn på hytta (Eikemo) på tirsdag/onsdag - men greidde ikkje halda meg lenger enn til mandag. Då reiste eg, Øystein og Hanne inn på hytta. Spike og Ross var sjølvsagt og med. På hytta var allerede mamma, pappa, Kjetil, Onkel Bjørn, Karin, Berit, Ole Aleksander og Karoline.



Tirsdag kom Kristian og Vidar inn, og me gjekk me på ski til Stakstestanga. (Øystein og mamma var att på hytta.) Det var fint ver, og ein kjempefin tur! Eg fekk ikkje gått på ski der inne i fjor - så det var godt å få ein tur att :) Merka at ikkje formen var heilt på topp, så målet med å gå til Folgefonna vart utsett ei stund til :) Fordelen var at eg greidde renna litt betre enn eg forventa (er viss blitt litt pysete dei siste åra...)


Stakstestanga


Onsdag var ikkje eg på ski. Eg, mamma og Øystein bestemte oss for å prøve beremeisen. Me valgte å gå gamlevegen opp til Eikemo. Spike var med Hanne, Kjetil, Karin og Kristian på skitur. Ross var med oss, for han var sårføtt og då vart det for tøft i snøen. Øystein lika seg godt i beremeisen, og prata heile turen (einaste unntak var medan han skeit seg ut...) Då me kom opp til vegen sovna Øystein, og mamma bar meisen ned att. Kjekt at Øystein lika å sitte i meis, for då er det lettare å vere ute med han - eg må berre bli litt sterkare i ryggen... :p
Ut på tur :)


Kenneth kom inn på onsdagskvelden, og torsdag ville me på ny skitur. Eg, Kenneth, Kjetil, Karin, Kristian, pappa og onkel Bjørn gjekk opp til Stølen. Planen var opp til Nutamyra og vidare, men det var litt vind, så me valgte heller Bakkastølen som ligg litt lågare. Eg hadde med både Spike og Ross. Var litt bekymra for føtene til Ross, men det var nysnø og me tok det med ro. Me åt nista inne på stølen, for det snøa ute. Det var faktisk 3 (eller var det 4) år sidan sist eg var her.... hmm... Idag var det endå finare føre, og me rann ned att same vegen me kom opp.



Karin tek av fellene og førebur utforturen :)


Då me kom heim frå skitur hadde tante laga komle - noko som smaka utruleg godt! :) Ut på ettermiddagen bestemte me oss for å reise heim. Monica og dei var komne heim, og det var kjekt å få snakke litt med dei også. Me pakka detme hadde med oss, og pappa skyssa oss over fjorden saman med Kristian. Det vart ganske mykje bagasje når ein skulle ha med seg ski, i tillegg til det ein treng til ein unge og to hundar :)



Det vart fullt i båten



Eg kjem tilbake til resten av påska - må komma meg i seng nå...

1 kommentar:

Borghild sa...

etter planen ska me landa på Sola rundt halv fem 12.mai, så berre litt øve ein måne igjen, rart! Men blir godt å komma heim òg!

Eg tvile kje på at du forsto den engelsken i det heile tatt! Ser i grunnen ut te at du har nok å ta deg te! Gler meg te me treffes!